top of page

🌒🌓🌔

Saan niin paljon voimia tyttöystävästä, yhdessä vietetystä ajasta.

Ihan vain hänen läsnäolonsa, katsekontakti sekä saman ilman hengittäminen riittää. Tuijottelu on edelleen päätä huimaavaa. Suukottelu, silittely, lämmittäminen ja mumiseminen onnesta.

Ilotulitteet vaan paukkuu rinnassa.

Nyt leivoimme yhdessä muffineja ja katsoimme pari elokuvaa, The Boy ja uusin Pirates Of The Caribbean.

7 kuukautta ollaan nyt seurusteltu ja uskon vahvasti sen vain jatkuvan.

Nyt tuleva syysloma on meillä ikävä kyllä eri aikoihin, mutta hän tulee luokseni omallaan. Siitä sitten pari viikkoa ja näämme jälleen.

Kohta on minun 18-vuotissyntymäpäiväni ja ihanana lahjana saan tyttöystävän kylään juuri siksi viikonlopuksi. Käyn hakemassa sen huulikorun ja varmaan ostan vähän jotain alkoholia.

Olen tunnistanut pientä mielialan aaltoilua pimeyden ja koulumotivaationpuutteen takia. Ohjelmointi on paskaa sanon minä. Haluaisin kokeilla kirkasvalolamppua.

Viikko sitten kävimme perheen, tätini, kummini ja hänen lapsensa kanssa Haaparannassa. Ikeassa tietty lihapullia syömässä. Istuin automatkat kummini kyydissä ja se tuntui niin mukavalta. 

Kummini on ainoa suvustani, joka uskaltaa kysyä ja on kiinnostunut minulle tärkeistä asioista. Se merkitsee minulle hyvin paljon. Se, että saan puhua tyttöystävästäni hänelle, saa minut tuntemaan itseni normaaliksi, nuoreksi mieheksi.

Suvussani minua pidetään outona. Se on vain surullinen totuus. Ei siitä haluta puhua.

Se sattuu, ja siksi suuntaaminen uusiin maisemiin tuntuu helpottavan oikealta.

Tyttöystäväni suku pitää minua ihmisenä. Jopa tyttöystäväni parhaan ystävän äiti halasi minua tänään.

Savolaiset on kyllä ihanaa porukkaa.

Laitoin hakemuksen Jatkoaika.com:ille, mutta vastausta ei ole kuulunut nyt puoleentoista viikkoon.

Viikon päästä pääsen kuulemaan Vesalan livenä. Olen kyllä innoissani siitä

t. pienestä asti PMMP-fani.



Biisejä:


Asking Alexandria - Into The Fire

Of Mice&Men - Pain

Architects - Gone With The Wind

Noah Cyrus feat. Xxxtentacion - Again

Post Malone feat. 21Savage - Rockstar

Crooks UK - A Few Peaceful Days


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page