top of page

Syksy 2017

Hammaslääkärissä on tullut käytyä. Tällä hetkellä minulta löytyy jo 4 reikäistä hammasta.

Ehkä pitäisi vähentää kaikkia sokerilitkujen yms. mässyn vetämistä...

Mulla menee tällä hetkellä hyvin.

Suru painaa kyllä välillä enemmän. Musiikki, tyttöystävälle ja terapeutille puhuminen on auttanut.

Parisuhteessa menee loistavasti ja olen onnellisempi, kuin vuosiin. Ollaan nähty nyt koulun jatkettua noin kahtena vklp kuukaudessa. On vain oikeasti niin hyvä ja rakastettu olo. Sanoinkuvailematonta. 🖤

Koulu menee nyt ihan hyvin. Rästejä on yhdestä kurssista vain kuulemma. Sen hoidan ensi jaksossa pois alta varmaankin.

Nyt ensimmäinen jakso on ollut sähköasennuksia ja olen juuri nyt jo näyttöä tekemässä. Saatan saada jakson viimeiset 3 päivää vapaaksi.

Koulussa oleminen on helpottanut. Ei ahdista enään niin paljon. Olo itsestäni on maskuliinisempi ja luokkatilanteissa ei ole tullut hankalia hetkiä. Olen jopa uskaltanut avata suuni ja puhua muille. Ruokailussa joskus saan seuraa.

Kuudelta herääminen on kyllä uuvuttavaa. Olen nukkunut vähän.

Kävin alkuviikosta lenkillä yhtenä iltana, tuli ihan hyvä fiilis siitä.

Olen ajatellut salilla käymisen aloittamisen, mutta se tuntuu aika suurelta askeleelta. Siinä tulee niin epämukava olo ja itseviha vastaan.

Ajattelin syntymäpäivänäni ottaa itselleni huulikorun. Touhon keskelle alahuulta. Korvani ovat jo 24mm suuret...ja kipeät. Tykkään..iho vain loppuu kesken.

En ole päässyt käymään poikien talolla pitkään aikaan nyt, koska koulupäivät ovat olleet pitkiä. Olen käynyt kumminkin elokuvissa kaverin kanssa. It oli helkkarin hyvä!

Kävin katsomassa Kärppien ensimmäisen kotipelin. Se tuntui mukavalta, mutta aiheutti surun tunteita, koska kaipuu isästä painoi mieltäni paljon. Se taputtaminen ja JES-huutaminen, kun maali syntyy tai ihan vain se, kun kävelin ja seisoin isän kanssa erätauoilla ikkunapöydällä, isä joi kahvia ja jutteli kavereilleen. Isä piti minusta huolen siellä, kun olin silloin niin pieni. Isä ja poika-aikaa.

En ole kauheammin piirtänyt, mutta olen kirjoittanut jonkun verran. Nyt on yksi tilaustyö alla, facebookin kautta. Sellainen värillinen A4 kuva, josta kai saan 40€.

Videopelejä en ole jaksanut pelata pitkään aikaan.

Olen kuunnellut paljon musiikkia. Löytänut uutta ja muistellut vanhaa. Ajatus siitä on vahvistunut, että hyvät kitarasoitot sekä huudot kappaleissa laukaisevat minussa itkun. Sitä pitää monesti bussissa istuen pidätellä.

Se on hyvälaatuista surua.

Tän hetken biisejä:

Architects - Doomsday, -Memento Mori

While She Sleeps - In Another Now

The Cold Black - Circles

The Plot In You - My Old Ways, - Time Changes Everything,- Better Vibes

Dream On Dreamer - Stay

JVG, Vesala - Hombre

Katy Perry - Swish Swish

Bones- JonathanTaylorThomas

Xxxtentacion - Jocelyn Flores, -Everybody Dies In Their Nightmares

Post Malone - Rockstar


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page