top of page

Juhannus 2017

Juhannus oli todella mukava.

Lähdin Varkauteen tyttöystäväni perheen kanssa heidän suvun mökilleen. Siellä oli perheen lisäksi myös sukulaisia.

Tuntui hyvältä päästä mukaan, sillä se oli parempi kuin se, että oisin jäänyt kotiin mököttämään.

Omasta kotiväestäni äitini jäi yksin kotiin ja siskoni ja hänen poikaystävänsä lähtivät poikaystävän suvun mökille. Äiti teki koko vklp puutarhahommiaan, kyllähän siinä aika kului varmasti.

Näemme tyttöystäväni kanssa taas pian, hän tulee luokseni viikoksi.

Olin siellä siis perjantaista sunnuntaihin.

Sää lupasi koko viikonlopuksi vain pilvisyyttä ja sadetta, mutta "toin auringon mukanani" pariin kertaan.

Aurinko siis paistoi lämpimästi ainakin perjantai-iltana ja lauantaina.

Siellä oli suunniteltu mukavaa tekemistä. Meillä oli tiimejä. Pelasimme mm. frisbeegolffia. Muut jutut olivat sitten vähän omaperäisempiä. :D

Hevosratsastamista ja sellaista.

Yhdestä kisasta voitin piparikakkumuotin.

Oli myös valokuvausta. Aiheena tämän hetken paras asia elämässä.

Minulle se olet sinä A💜.

Siellä grillattiin kaikenlaista. Söin itse nugetteja, grillijuustoa ja makkaraa.

Maistelin kahdenlaista siideriä.

En kummemmin melkeimpä ikinä muuten käytä alkoholia.

Ihan hyvältä ne maistuivat.

Ihaninta oli kumminkin saunoa ja soutaa tyttöystävän kanssa. Hän heitti talviturkin, minä en uskaltanut.

Saimme myös nukkua rauhassa kahdestaan pienessä mökissä.

Soudin ensimmäistä kertaa itse. Tyttöystäväni yritti neuvoa minua, että mihin suuntaan ohjata ja tunsin itseni hölmöksi siinä, kun en ihan heti hoksannut, että minne suuntaan ja kummalla.

Olen aina ollut sellainen, että en ymmärrä uusia asioita ihan heti. Tarvitsen tarkat ohjeet ja tukea. Olen kiinnostunut kumminkin kokeilemaan uusia juttuja.

Äitini tietää tämän hyvin.

Onnistuin menomatkalla pärskyttämään hiilihapotettua vettä uudelle Bieber-kirjalle, jota olin lukemassa.

Otin myös piirustusvehkeet mukaan, mutta en saanut otetta niihin ollenkaan.

En ole piirtänyt mitään pitkään aikaan.

Hyttysenpuremia tuli ja niitä kutittaa.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page