top of page

Liekkejä

Mulla on hyvä olla.

Mä oon rakastunu.

Mun rinnassa on sytytetty satoja liekkejä.

Sytkäreinä.

Räts

räts

räts

Mun sisällä palaa

ja tunteet heräävät eloon.

Hymy syntyy ja puskee läpi kylmän kovettuneista kasvoista.

Katse suuntaa ylöspäin.

Näen, mitä ympärillä tapahtuu.

Sä olet niin saatanan kaunis ja haluun et kaikki näkee meidät kävelevän yhessä.

Rakastan pitää kädestä.

Liukastuminen jäisellä tiellä,

sen todennäköisyys pienenee.

Suutelemisessa heräävä tunne.

Kävin katsomassa tyttöystäväni kanssa elokuvan Three Generations.

Se oli todella hyvin tehty.

Samaistuin kaikkiin tunteisiin, mitä sen päähenkilö koki.

Uskalsin kertoa kummitädilleni, että minulla on tyttöystävä.

Hän vastasi lämpimästi.

Ja tänään hän kysyi, että oliko viikonloppuni mukava.

Ei minun sukulaisiani ole koskaan kiinnostanut seurustelu-asiani.

Siskoltani on kyselty aina.

Siksi se tuntui hyvältä.

Uskalsin avata suuni.

Keskiviikkona lähden perheeni ja perhetuttujeni perään Ylläkselle, vuokratulle mökille.

Ajattelin mennä siellä kävelylle ulos. Jos siellä olisi jotain reittejä., sillä en hiihdä enkä laskettele.

Ulkona on kaunista.

Tämän hetken kappaleita:

Kasmir - Valkoista kohinaa, -Huonoo seuraa

Anna Puu - Tarviin vielä yhden yön aikaa

Evelina - Shh

Milla Rumi - Tämä ei ole laulu, -Odotan huomiseen

JVG - Mist sä tuut?, -Mist sä tuut part 2

Down&Dirty - Heaven sent

Beartooth - Find A Way, -King Of Anything

Into The Fray - Fragile

Eden - Sex

Chase Atlantic - Into It

Future, Rihanna - Selfish

Seven Lions - Nepenthe

Jon Bellion - Guillotine, -He Is The Same


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page