top of page

Chilliä

Toisen opiskeluvuoden viimeinen jakso.

Mitä aineita mulla on?

noh

niitä on kahta.

ruotsia ja yks valinnainen.

2h molempia/viikko.

maanantaina ja keskiviikkona.

Aika iisiä.

Nautin.

Kevät on mun lempi vuodenaika.

Voin nauttia enemmän ulkoilmasta.

ja paskat.

istun oikeesti tietokoneella.

Mutta kumminkin

valo on ihanaa.

Oon alottanut mieskaveritoiminnan ja poikien talolla käymisen.

Se on piristäny aika helvetin paljon.

Ne ovat luoneet arkeeni sosiaalista tekemistä.

Mut on otettu vastaan tosi hyvin.

Ei pelota enään niin paljoa.

Oon tavannu semmosia ihmisiä, jotka eivät välitä siitä millanen kukakin on.

ei kiusata eikä ajatella pahaa kenestäkään,

onko hiljainen vai puhelias,

ihan sama, ei mitään väliä.

Sillä kaikki on fine ja kaikki hyväksytään sellasina kun kukakin on.

Yhteiset mielenkiinnonkohteet ja käyttäytyminen.

Pientä hymyä saadaan aina aikaan yhdessä.

Se on huippu juttu.

Tunnun kuuluvani porukkaan siellä ja siinä seurassa voi olla rento oma itsensä.

Kesällekin on todennäköisesti tekemistä.

Olen saanut ympärilleni miehiä.

Uutta porukkaa, missä tuntuu hyvältä olla.

Sillä isäni kuoltua kaikki se turva ja tuki hävisivät.

Jäin yksin pitkäksi aikaa.

Minä olen identiteetiltäni mies, tai no, vielä poika.

Itsetuntoni paranee pikkuhiljaa.

Ja mielialassa on ollut pitkä positiivinen jakso.

Mielelläni on voimaa.

Keholla kumminkaan ei niinkään.

Lonkkakivut ovat lisääntyneet.

Kävin lääkärissä ja sain ajan röntgeniin.

Hemoglobiini on myös alhainen´.

En tiedä miksi.

Olen nyt jo parin kuukauden ajan parantanut syömistäni.

Vihreä on alkanut maistua ja herkut eivät. Ainakin ei tee mieli enään niin usesti.

En ole liikkunut moneen viikkoon.

Se voi olla syy miksi olen väsynyt.

Ei kumminkaan mitään vakavaa.

Kesätyöpaikankin taidan saada.

Huomenna saan kainalooni sellaisen ihmisen, ketä rakastan.

Niin hyvää, mitä odottaa.

Voin paremmin.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page