top of page

Sinnittelyä ahdistuksen kanssa

En ole voinut nyt pariin viikkoon kovin hyvin.

En jaksa olla koulussa.

Oloni on hyvin levoton, rauhaton ja hankala. En jaksa keskittyä mihinkään.

Olen kesken tehtävien saanut hyviä ajatuksia. Olen alkanut kirjoittamaan sitten niitä.

Olen jaksanut olla tunnin tai pari päivän aikana siellä ja olen sitten mennyt kotiin ja rauhoittunut.

Onneksi nyt on sellaisia kursseja, joiden tehtäviä voin tehdä netissä...

Olen alkanut kirjoittamaan tietokoneella tekstiä kirjaa suunnitellen.

Tällä hetkellä siellä on jo n. 15 sivua tuotosta.

Äidinkielen opettajani on kannustanut minua tässä.

Kaikki motivaationi on nyt keskittynyt kirjoittamiseen ja piirtämiseen.

Olen vähentänyt omatoimisesti uneen vaikuttavaa lääkettä, mirtazapiinia.

En vain jaksa syödä sitä enään

ja olen nukkunut ihan hyvin ilmankin.

Mutta mielialaan ja jaksamiseen se on vaikuttanut.

Kun kehoni puhdistautuu siitä aineesta.

Se on uuvuttanut ja aiheuttanut keskittymisvaikeuksia ja levottomuutta.

En ole nyt viimepäivinä ollut kovinkaan masentunut enkä itsetuhomielinen.

Olen ollut vain hyvin uupunut ja ahdistunut.

Olen viihtynyt yksin.

Terapeutin kanssa alamme nyt hahmottamaan näitä asioita. Miksi ahdistaa.

EIlen kun kävin hänen luonaan, hän haastoi minua hankalilla kysymyksillä joihin en osannut oikeasti vastata.

Olen piirtänyt melko paljonkin;

Ellinoora. Snapchattasin hänen kanssaan... :'D

Jeydon Wale, kanadalainen youtubettaja ja viihdyttäjä.

Teemu Halmetoja, Oululaisen corebändin Funeral For The Masses vokalisti.

"Sinä se juttelet julkkisten kanssa"

-äiti

höhöö

En ole jaksanut pitkään aikaan kuvata piirtämistäni.

Tämän hetken kappaleita:

JVG, Ellinoora - Sitä säät mitä tilaat

Anna Puu - Aika, -Sinä olet minä

Evelina - Sireenit, -SUSHI

Breathe Carolina - ECHO (Let Go)

Savant - Sledgehammer

While She Sleeps - Hurricane, -You Are We

Waterparks - Dizzy, -Crave, -21 Questions


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page